banner122  
Συντάχθηκε απο τον/την iatronet.gr    Τρίτη, 25 Δεκέμβριος 2012 23:02    PDF Εκτύπωση E-mail
Διατροφικός οδηγός για τις γιορτές
Νεα - Υγεία
Τελευταία Ενημέρωση ( Τρίτη, 25 Δεκέμβριος 2012 23:28 )

Διατροφικός οδηγός για τις γιορτές,νεα,ΝΕΑ,ΕΙΔΗΣΕΙΣ,υγεία, οργανισμός, γρίπη, βιταμίνες, φάρμακα, διάγνωσηΟι χριστουγεννιάτικες γιορτές έφθασαν και ήδη πολλοί ανησυχούν για το τι θα δείχνει η ζυγαριά τις πρώτες μέρες του νέου έτους, αφού συνηθίζεται σε γιορτές και διακοπές να καταναλώνονται μεγάλες ποσότητες φαγητού.

Σίγουρα είχατε μία πολύ κουραστική χρονιά και θεωρείτε ότι τώρα είναι μία ευκαιρία να χαλαρώσετε και ανταμείψετε τον εαυτό σας για την πολύ δύσκολη χρονιά που αφήνετε πίσω σας. Επιπλέον το εορταστικό πνεύμα και η ύπαρξη πολλών πειρασμών είναι ικανοί παράγοντες να τινάξουν στον αέρα την όποια προσπάθεια για υγιεινή διατροφή κάνατε μέχρι τώρα.

Για να σας βρει η νέα χρονιά ξεκούραστους και αναζωογονημένους και όχι με ένα επιπλέον πρόβλημα (αύξηση βάρους), θα πρέπει νααποσυνδέσετε, όσον το δυνατόντην έννοια της διασκέδασης και της ανταμοιβής με την ποσότητα φαγητού που καταναλώνετε. Κάποια από τα ερωτήματα που πρέπει να απαντήσετε είναι τα εξής:

Θα περάσετε λιγότερο καλά αν δεν δοκιμάσετε από όλες τις γεύσεις του εορταστικού τραπεζιού ή του μπουφέ;

Υπάρχει ένας άλλος τρόπος να ανταμείψετε τον εαυτό σας; Ένα μικρό δώρο ή κάποιο ταξίδι ίσως;

Μπορείτε στις κοινωνικές συγκεντρώσεις που θα παρευρεθείτε, να μην επικεντρωθείτε στο φαγητό, αλλά να τις δείτε σαν ευκαιρία να συζητήσετε με τους φίλους σας, που ίσως έχετε και καιρό να δείτε;

Αφού απαντήσατε αυτά, υπάρχουν και κάποιες συστάσεις για εορταστικά τραπέζια που μπορούν να σας βοηθήσουν επιπλέον.

Μην πάτε σε εκδηλώσεις νηστικοί, καταναλώστε μια ώρα πριν στο σπίτι κάτι ελαφρύ, όπως ένα φρούτο ή ένα ημιαποβουτυρωμένο γιαούρτι.

Πιείτε 1-2 ποτήρια νερό πριν από το φαγητό σας. Συνεχίστε με τη σαλάτα ή κάποια σούπα και αφήστε για το τέλος το κυρίως πιάτο.

Προσπαθήστε να παραγγείλετε/καταναλώσετε, όσον το δυνατό λιγότερα ορεκτικά.

Όταν ανοίξει ο μπουφές, μην βιαστείτε να γεμίσετε το πιάτο σας. Εντοπίστε αυτά που πραγματικά σας αρέσουν και γεμίστε μία φορά το πιάτο σας. Μη ξεχάσετε την σαλάτα!

Αποφύγετε τα τηγανητά και φαγητά πλούσια σε βούτυρα και κρέμα γάλακτος, το κατσίκι, το αρνί, τα γλυκά με πολλά λιπαρά (π.χ. πάστες) και προτιμήστε ένα μελομακάρονο. Να θυμάστε ότι τρώγοντας ένα κομμάτι, παίρνετε όλη την ευχαρίστηση που αναζητάτε.

Όταν τελειώσετε το γεύμα σας, μην κάθεστε στο τραπέζι για συζήτηση, προτιμήστε το σαλόνι ή άλλο χώρο.

Αποφύγετε να συνοδεύετε το αλκοόλ με ξηρούς καρπούς.

Προσοχή στα γλυκίσματα! Βάλτε στόχο το ένα γλυκό την ημέρα και προτιμήστε μελομακάρονο αντί του κουραμπιέ. Επίσης, μη βιαστείτε να τα ψωνίσετε. Αν μπουν τα γλυκά αυτά από αρχές Δεκεμβρίου στο σπίτι σας, αυξάνονται και οι πιθανότητες να πάρετε βάρος.

Τέλος, μην ξεχνάτε ότι αν φάτε λίγο (ή πολύ) παραπάνω μία μέρα, δεν χρειάζεται να συνεχίσετε να τρώτε υπερβολικά και τις επόμενες μέρες. Ανασυγκροτηθείτε και επιστρέψτε στις υγιεινές σας συνήθειες!


Αν θέλετε να μαθαίνετε περισσότερα νέα, κάντε like στην σελίδα μας στο Facebook πατώντας εδώ


 

Ακολουθήστε μας....

facebook facebook twitter blogger linkedin digg myspace stumbleupon orkut buzz youtube tellafriend
Η επιχειρηματική.ενημερωτική.και πολιτιστική ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ,Ενημέρωση,ΡΕΘΥΜΝΟ ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ, Ρέθυμνο Οδηγός αγοράς νομού Ρεθύμνου,Ρέθυμνο Κρήτης Ενημερωτική πύλη ρεθυμνο νομού ρεθύμνου κρήτης Ειδήσεις Νέα Ενημέρωση Ρεθύμνης Επικαιρότητα Γεγονότα Φωτογραφίες Φωτο Ρεπορτάζ ρεθύμνου κατάλογος επιχειρήσεων επαγγελματιών νομού ρεθύμνου νέα ειδήσεις ρέθυμνο,

 

help line2 el-GR   help line el-GR

νεος server